HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy NBA - 2007/08

2008.04.19. 09:45 hulk

Mindig azok jönnek ki a legjobban a szezonból, akiknek a fő embereik (akárhol draftolták is őket) sérülésmentesen végignyomják a szezont. 4 db magasemberrel ez kisebbfajta csoda, különös tekintettel arra, hogy nekem pl. konkrétan 4 magasemberem szállt el a playoffban. Paul pedig külön kategória, akárhova nézek, döntőben van... szerencsére az egyik csapatomban nekem is ott figyel... 

A draftomról egy pár szó:

Marion: ha első helyen választok, akkor is őt vittem volna, hihetetlen a fazon, még úgy is marha jó volt, hogy nem hozta a tavalyi szintet. A Shaq-csere aztán megpecsételte a sorsát, nem hiába ajánlottam fűnek-fának a trade deadline körül. Sajna a végére még le is sérült, és ez végleg betett...

Butler: sokan mondták, hogy korán választottam a második körben, de szerintem nekem lett igazam, még a sérülésével együtt is. Az egyetlen játékos a ligában, aki 20 pont, 7 pattanó, 4 assziszt és 2 steal felett teljesített az elmúlt 2+ évben. Közben a százalékai a fellegekben vannak. Ideális SF, idén ráadásnak megtanult hármast dobni is.

Hinrich: totális csőd, pedig az egyik legstabilabban teljesítő irányító volt az elmúlt években. Külön öröm volt számomra, hogy SG-ben is bevethető, de ma már azt kérdem, minek? Olyanok keltek el utána, mint Kevin Martin, Josh Howard, Jamison, Manu, David West... GRRRR!!!!

MoWill: gondoltam jól fog jönni, hogy Hinrich SG, MoWill meg PG, különösen hogy ebben a ligában ott figyel az A/T mutató is. Mo jó is volt, kifejezett húzóember, jó százalékkal dobott, sok pontot szerzett, gólpasszt adott, szóval tényleg nem lehet rá panasz - de pont a végére sérült le ő is, amikor a legjobban szükség lett volna rá.

Bogut: ha ő nincs, nem lettem volna 4. az alapszakasz végére. Kirobbanó szezonja volt, blokkolt már-már Camby-i magasságokban is (csak nem olyan gyakran csinált 4 blokkos meccseket, mint Marcus), de megtanulhatna büntetőzni is. Gólpasszai is jól jöttek, csak jöttek velük a TO-k is.

Outlaw: némi töltelékkel egyetemben elcseréltem Grangerre, aki kb. ugyanazt hozta, mint addig Outlaw. Épp csak egy picivel több pontot, egy tonnával több hármast, és brutális FT%-et jelentett pluszban. :) Ettől függetlenül Travis nem rossz játékos, ő is kiugró évet tudhat maga mögött.

Stephen Jackson: mindenki be volt tojva az eltiltása miatt, de hogy egy ekkora ligában is eljutott a 7. körig, az felháborító!  Jackson egymaga megverte sok ellenfelemet hármasban (OK, Granger is segített), és rengeteget számítottak a gólpasszai is. A FG%-ről nincs mit mondanom, ennyi hármasnak megvan az ára...

Przybilla: kezdett nagyon hiányposzt lenni nálam a center, kellett egy pattanózó-blokkoló állat, aki kisegít ezekben a kategokban. Oden kiesésével nyílt volt az út Vanilla Gorilla előtt, és nem is okozott nagy csalódást, de szerintem játszhatott volna többet is. Elcseréltem Big Benre a több játékidő reményében, ez be is jött, és Wallace-nak voltak is kiemelkedő meccsei, de ő is elfogyott a playoffra.

Bobby Simmons: na, ő nagy melléfogás volt! Alston, K-Mart is vihető lett volna még, de valami azt súgta, hogy egy egészséges Simmons képes lesz megismételni a MIP (Most Improved Player)-idényét két évvel ezelőttről. Persze szkeptikus is voltam egy kicsit, úgyhogy a köv. körben jött

Ronnie Brewer: igazi gigasteal a 10. körben, és konkrétan stealekben és FG%-ben tudott leginkább segíteni. Egészen addig, amíg el nem cseréltem (Moon-nal együtt) Wilcoxra és Jackre. Na, ők kicsit rapszódikusak voltak, de legalább Wilcox megtette a magáét. Jackből lett Big Ben fele. :)

Jeff Foster: tartalék C, mert a 2 KEVÉS!!! Ezt jobb lenne, ha megjegyezném, mert életem egyik legbalfékebb cseréjében túladtam Fosteren a szezon előtt - Herrmannért! Aki persze konkrétan 0 percet játszott nálam, mielőtt kidobtam volna a francba. Foster meg simán befért volna a playoffban a dupladupláival és a blokkjaival... mondjuk Diogu helyére, LOL!

Kelenna Azubuike: vele már kezdett túlcsordulni az SG/SF poszt, de sebaj, Hinrich mégiscsak mehet PG-be. :) SJax eltiltása miatt draftoltam, és jól tettem, mert igazi állat volt, amíg nem csináltam belőle Brandet (egy másik "okos" húzásommal), akitől természetesen a playoff előtt váltam meg, amikor "hirtelen" visszatért, és két meccsen nyújtott annyit, mint Diogu tudott volna 6 meccsen...

Andray Blatche: komoly ígéret a gyerek, ezt tudtam, de azt nem, hogy éppen az én Butlerem helyettese lesz. Mindenesetre őt is elcseréltem. Vagy kidobtam. Már nem is emléxem, ennyit erről.

Tony Allen: A kiscsávó részben csereirányítónak, részben csodafegyvernek jött, de nem volt eleget a pályán ahhoz, hogy ismét tudjon egy 18 pont, 4 pattanó, 5 assziszt, 2+ steal statot, mint korábban, amikor 35 perceket kapott mindenféle sérülések miatt. Az ő sorsa is más csapathoz vezetett...

Ryan Hollins: amíg nem jött Nazr, és amíg sérült/béna volt Brezec, úgy volt, hogy Hollins fog sokat játszani. Nem játszott. Brezec ment, Nazr jött, és ezzel semmi nem változott. El is küldtem gyorsan.

Free agent pickupok: McCants végig bentragadt a csapatomban, Moon játszott, elcseréltem, Radmanovic is jó volt, de lesérült, elküldtem, azóta mást boldogít, Powe is jött, de őt is elcseréltem (Salmonsra, haha!), M.Evans is cserealap lett (szintén Salmonsra...), Devin Brown két hétig segített, Wilson Chandler szintén, és jó lett volna az is, ha Hawes játszott volna Hulk ellen a playoffban, de nem jött össze neki. A többiek a tipikus futottak még kategóriába tartoztak. Kivéve a legnagyobb fogásom, A.Carter, aki brutális PG statokat (AST, STL) tud, de nem adja el a labdát. Igaz, hogy hármast se dob... viszont jó a FG%-a... szóval vele meg voltam elégedve. 

Mindent összevetve jó kis szezon volt ez, de nem elsősorban a csapat sikerei(?) miatt, hanem mert jó kis társaság gyűlt össze, és lelkes újoncokat is köszönthettünk.
Gratula mindenkinek, aki végig kitartott, le a kalappal előttetek, a többieknek meg azt üzenem, hogy nem tudják, miről maradtak le... 

Továbbra is hajrá, mindenkinek nagy kalappal, aki még versenyben van vmi helyezésért!

Szólj hozzá!

Címkék: nba

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr97432154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása