HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Euro 2008 Fantasy Football - Hulkster az első kör után

2008.06.11. 10:32 hulk

Az volt az alapkoncepcióm, hogy kevés gól fog esni, az első fordulóban, ezért a középpályát erősítettem meg inkább. A védelemben és elől is maradt egy-egy lyukas poszt, vagy legalábbis így gondoltam. Nem jött be, főleg úgy, hogy hiába kerülgettem a holland játékosakat, végül nem szavaztam nekik bizalmat. Ez lett a vesztem.

A baj csak az, hogy nincs túl sok lehetőség a javításra. Most már bravúr kell valakitől, hogy az élmezőnyben végezzek. Az már eleve gyanús volt, hogy Quaresma nem kap lehetőséget, amit De Rossi érthetetlen mellőzése, csak tovább fokozott, de tegnap délután Fabregas kiszorulásának pillanatában igazi páni félelem tört rám. Még jó, hogy aztán 36 perc alatt sikerült valamit kozmetikáznia az eredményemen.

A védelmemre viszont semmilyen panasz nem lehet, ott minden rendben volt. Még gólt sem kaptak, sőt Újfalusit a mezőny emberének választották. Elől a csatáraim csupán gólpasszig jutottak, Torres (4) esetében elsőre fel is ment bennem a pumpa, de beláttam, hogy ez volt a legjobb megoldás. Klose (8) két előkészítéséből a másodikat nem nevezném tudatosnak, de a lényeg, hogy megadták. 57 pont, középmezőny, tehát jöhetnek a cserék.

Szólj hozzá!

Címkék: sport uefa fabregas uefa euro 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr78514059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása