HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - 34. forduló

2008.04.14. 08:29 hulk

Sokáig halogattam, míg végűl egy két lépéses csere mellet döntöttem. Elküldtem a pados Ballackot és helyére leigazoltam Daivest, a Fulham középpályását. Zseniális húzás volt. Bemutatkozásként nem is kívánhattam volna többet, két gólpassznál és 11 pontnál. Középen kellet is ez a támogatás, a magára maradt Ronaldonak (2x7), aki most is gólt szerzett.

A legbiztosabb régióban, hátul, megint jól dolgoztak a játékosaim. A visszacsalogatott Lescott (9) betalált, neki ez volt idén a hetedik találata, Dunnet (5) a mérkőzés legjobbjának választották, míg Laursen (6) és James (7) csapata nem kapott gólt.

Elől, végre Adebayor (5) is megszólalt, ezzel megtörte a hét meccsen át tartó gólcsendjét. Hol tartana, ha nem vett volna ki menet közben szabadságot? A vége 64 pont lett, amivel a Hulk Se felkapaszkodott a 43. helyre.

Szólj hozzá!

Címkék: sport ronaldo fantasy sport fantasy premier league

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr25424339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása