HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - Monitor 23.

2008.01.18. 17:46 hulk

Mióta megszereztem, Gerrardnak nem megy igazán, jó ebben nincs semmi meglepő, a tapasztalatok alapján még számítottam is erre a lehetőségre. Viszont nem ez az egyetlen probléma, amit orvosolnom kell, hiszen Garrido mellőzése miatt hátul nagyon lyukas vagyok, ezért egy cserén töröm a fejem már napok óta. Igen ám, de a Liverpool élet-halál mérkőzést játszik a hétvégén, aki veszít hátrányba kerül az utolsó BL helyért vívott csatában. Tehát mikor rázza meg magát egy ikon, ha nem most?

Adja magát, hogy a legjobb formában lévő, a védők ranglistáját is vezető Villa játékosra próbáljak meg ajánlatott küldeni. Ahogy már írtam korábban, Laursen a jelenlegi hat góljával, csatárokat és támadó középpályás erényeket csillogtat, de meddig? Viszont Berbatov kell, nagyon. Nem, nem bántam meg, hogy korábban elengedtem, mert akkor pocsék mutatói voltak, de ez különösen karácsony után alaposan megváltozott. Nincs valakinek egy kis pénze, mondjuk kölcsönbe?

Szólj hozzá!

Címkék: sport gerrard fantasy premier league

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr33302455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása