HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy NBA '07-'08: 1. hét

2007.11.05. 15:17 hulk

A liga 18 tagú, 2-2 PG, SG, SF, PF és C van a kezdőben, és 5 kispados hely van, tehát eléggé kutyaütő játékosok is szerephez jutnak. A mért kategóriák: GP, MIN, FGM, FG%, FT%, 3PTM, PTS, OREB, DREB, AST, STL, BLK, TO, A/T, PF.

Röviden a draftról: negyedikként választottam, és a tavaly jól bevált Mariont sikerült ismét elvinni. Mellé sorrendben C.Butlert, Hinrichet, Mo Williamset, Bogutot, T.Outlaw-t, S.Jacksont, Przybillát, B.Simmonst, R.Brewert, Fostert, Azubuikét, Blatche-t, T.Allent és R.Hollinst sikerült leigazolni. Igazából az volt a cél, hogy minden posztra egy erős, és egy kevésbé erős játékos kerüljön, és sok olyan játékosom legyen, aki több poszton is bevethető. Jackson az év eleji eltiltása miatt elég későn kelt el, de ahol elvittem, ott már muszáj volt, tehát SG/SF kellett az év elejére, amíg megint játszhat. Így utólag már látom, hogy kicsit korán vittem el Simmonst és Outlaw-t, de pl. Brewer és Azubuike (Jackson év eleji helyettese a Golden State-nél) elég jó húzásnak tűnik. Azonkívül Boguton kívül nincs még egy igazán pofás centerem, aki blokkolna, de meglátjuk, mire lesznek képesek a többiek. (Przybilla, rajtad a világ szeme!)

A draft után persze volt némi cserebere, miután kiderült, hogy Hollins mégsem kezd a Bobcatsben, azonnal kirúgtam, jött helyette Bonner (ő sem blokkol, de legalább jól dob), illetve csináltam két cserét, részben a jövőre, részben meg nem tudom mire gondolva. Először eladtam Fostert Herrmannért - ez jó húzás lenne, ha Herrmann játszana. De Sam Vincent valamiért nem küldi a pályára (eleget). A másik csere szólt a jövőről, elhoztam Brandet Azubuikéért és Blatche-ért. Ha Elton februárban csatasorba tud állni (és ez viszonylag reálisnak tűnik), a playoffra nagyon megerősödhetek. Külön öröm, hogy Azubuike az első héten még nálam ontotta a pontokat. Meg hát a posztján amúgy is megvan a két fix emberem (Jackson, Brewer). Ja, az üres helyre, ami a 2for1 csere miatt született, jött McCants, aki valahogy kezdő lett a Minnesotában.

Az előzetes várakozások szerint ez nem egy rossz csapat, mindenki hozzá tud tenni vmit az összteljesítményhez, és a nehezebb kategok (hármas, blokk, lopás, assziszt, assziszt/labdavesztés) is jó kezekben vannak. Azt gondoltam, enyém a liga egyik legjobb irányítópárosa.

Ehhez képest az első héten beleszaladtam egy Deron Williams - TJ Ford párossal felálló alakulatba, és miután mind Hinrich, mind MoWill betlizett, tulajdonképpen esélyem sem volt. Az ellenfélnél Duncan, Prince és Bargnani is pazar héttel nyitott, míg nálam Butler 3 meccsen 17-szer adta el a labdát, és ezzel két kategóriában is kinyírt. Külön öröm volt még, hogy a kezdőcsapatomban Foster, Outlaw és különösen Blatche is alig játszott, és Przybillának is volt egy faultproblémás meccse. Plusz a saját hülyeségem is szépen bejátszott, mert azt olvastam, Bogut maródi, pedig nem volt az - szóval nem játszattam, így szépen elestem vagy 30 pattanótól és 5 blokktól - nem szépítem, a vége 4-9 lett, két kategóriában döntetlennel (OREB, BLK). Ha Bogut játszott volna...

Mindegy, lehetne rosszabb is, egyelőre 15. vagyok a 18-ból. A következő héttől már sokkal többet várok - az utolsó helyezettel játszom, aki 10 helyett kb. 7 emberrel játszik, hiszen Wade még sérült, Ridnour alig áll fel a padról, és Sean Williams is csak alamizsnaperceket kap. Egy Pierce-Jamison-David West trió pedig reméljük nem lesz elég a jelentős formajavulás esetén hatosfogatnak nevezhető Hinrich-MoWill-Brewer-Butler-Marion-Bogut horda ellen.

Szólj hozzá!

Címkék: nba fantasy sport

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr56219170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása