HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - 7. forduló

2007.09.24. 08:16 hulk


A foci, mindig csak az a foci. Hiába csatlakozott a tenisz elitbe a mi lányunk, azt hiszem ez most már véglegesen kimondható, az angol bajnokság nem állt meg. Tiszteletlen, érzéketlen kapitalista banda, levelük.

Érdekes hétvége volt fantasy szempontból. 65 pontot szereztem, kicsit kapaszkodtam is felfelé, de csak két csillag volt az égen. A többiek megelégedtek a minimum pontokkal, ezért gyorsan rendet kell tenni a fejekben.

A londoni ifi csapat megint oktatott és ennek köszönhetően Fabregas, a legnagyobb, hiszen már nálam is bent van, csapatkapitányként 32 pontot hozott. Ez sem vigasz arra az ostoba és megmagyarázhatatlan késlekedésre (csak finoman), amit elkövettem. Ja és Ronaldo szerény három pontocskát kapargatott össze, de ez már nem az én bajom. Az viszont igen, hogy a Chelsea simán kikapott.

A másik kimagasló teljesítmény Petrov nevéhez fűződik, két gól, gólpassz és 18 egység. Tökéletes. Az elmúlt időszakban a bolgár is gyengébben muzsikált és fontolgattam a közös megegyezéssel történő szakítást, na ezt például jól csináltam.

Szólj hozzá!

Címkék: sport fantasy premier league

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr30174710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása