HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Primera División - 2. forduló

2007.09.06. 07:51 hulk


A spanyol bajnokságról eddig kevés szó eset, talán nem véletlenül. Amióta fantasy sporttal játszom, ilyen gyenge kezdést egyik ligában sem követtem el. Ehhez elég volt egy ámokfutó csatár, néhány a kezdőből kiszorult hátvéd és középpályás, meg egy bekapott gól. Már cseréltem kettőt, de még többet is fogok, csak megvárom a válogatott mérkőzéseket. Nincs más lehetőségem, pedig a játék az egész szezonban csak 30 igazolást engedélyez, ez van.   

Iniesta és Lopez ment, Sneijder és Pernia jött. Folynak az egyeztetések Boulahrouz és Juanfran kicseréléséről is.

A Sevilla hiába ütötte ki ellenfelét, némileg vitatható bíró támogatással, az egy bekapott gól engem is nagyon rosszul érintett. Shyr Khan sporttárs is hasonlóképpen járt Buffonnal a hétvégén.
A védelem egyenesen katasztrófa, még annak is örülhettem ha valaki egyáltalán pályára lépet. Középen már valamivel jobb a helyzet, itt csak a korábban jósolt barcelonai felfordulás kavart be. Pontjaim több mint harmadát a Villarealból Santi Cazorla szállította.

Elől David Villa igazi ketrecharcosnak képzelte magát, talán a bundás kenyértől. De ez mégsem az UFC, hanem a La Liga, járt is érte -2 pont.
Azt is tudtam, hogy rizikós az Atletico Madridból választani, rengetegen vannak, szerintem sokan még egymást sem ismerik, pláne a taktikát, de vesztemre kockáztattam.

Szólj hozzá!

Címkék: sevilla fantasy sport hulk se atletico madrid

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr85158487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása