HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - 3. forduló

2007.08.20. 13:21 hulk


Ugye, hogy én megmondtam, de akkor miért nem cseréltem, pedig már most - triplán (!) - megtérült volna. Igen Sibierskiről van szó, újabb 11 pont, amihez gól és gólpassz kellet.  

Vissza a biztos gyökerekhez, Lampard csapatkapitányként tizenegyest értékesített, ami nekem 12 pontot jelent. A védelem megint kitett magáért, igazából ők viszik a csapatomat, Dunne nyolc egysége, több mint kiváló, de a readingi különítmény is dicséretet érdemel.
James (2 pont), Distin (2 pont) és Speed (1) nagyon erőlködik, de ez nem az igazi, miközben véget ért az Everton saga, ez Lescott eredményén is meglátszik.

Anelka a Bolton szerencsétlenkedése ellenére megint gólt lőtt, viszont a korábban kidobott Taylor csinált 8 pontot, hát persze. Most akkor mi legyen vele, come back? Mindegy, gyorsan cseréltem egyet, a sérült Cisse helyett az eddig remeklő Smertint választottam. Ebben ugyan jelentős a rizikó faktor, hiszen egy hét alatt bármi megtörténhet, de az árfolyam emelkedés miatt nálam ez tűnik a nyerő taktikának.

Egyébként alakul ez, lassan a magyar főtáblára is felférek, akkor majd lemerem írni az aktuális pozíciómat. Igazából a csatárokat és a kapusomat nem sikerült eltalálnom, de a legtöbb mégis a középpályán Ronaldoval ment el, bár ez a lemaradás még könnyen behozható. Szerintem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr96144371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása