HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League 07/08 - Hulk SE 2.0

2007.12.06. 09:02 hulk

Megléptem! Hogy korán? És, hogy szerencsésebb lett volna várni még karácsonyig? Lehet. Kockáztatok, nem is kérdés, de most elébe mentem a dolgoknak és elsősorban a korábbi, szerencsétlen hátvédsorban történt változtatásaimat csináltam részben vissza. Tehát wild card, szabad kártya, ami annyit tesz, hogy megkötés nélkül, ingyen igazolhatok játékosokat. Nálam ez négy cserét jelentett. No meg …

A legfontosabb, hogy szerkezeti, taktikai változást is eszközöltem. Az idáig közepesen működő háromcsatáros játékról, átálltam a klasszikus 442-re. Úgy gondolom, hogy hosszabb távon a középpályán egy plusz ember, és nem is akármilyen kifizetődőbb lesz. Akkor végre lássuk a lényeget.

James és a MU különítmény maradt, miért is változtattam volna. Talán Brown kérdésében voltan kissé bizonytalan, az ár/érték aránya nem a legjobb, de végül is meghagytam. Mint ahogy Garridot is, bár legutóbb már csak 35 percet kapott. Jött viszont az alapcsapatban is szereplő Distin. Kezdetben, csapatához hasonlóan bukdácsolt, ezért elváltak útjaink. Igen ám, de azután valami egészen dicséretes teljesítményt produkál, megbízhatóan és folyamatosan. Na, ezért került újra a fedélzetre.

Addig kerülgettem a brazil Elanot, míg végül Gerrard mellet kötöttem ki. Nem tagadom, amit az utóbbi fordulókban csinált az engem is lenyűgözött. Sokat gondolkodtam azon, hogy a portugál szépfiút is visszahozom, de az csak úgy ment volna, ha Lampardtól elbúcsúzok.
Hihetelnűl erősnek tűnik, így a középpályám. Nagyon, nagyon sokat várok tőlük. Persze, ehhez az is kell, hogy Fabregas mihamarabb meggyógyuljon.

Elől könnyes búcsút vettem Anelkatól és Benjanitól, helyettük jött Agbohlahor és Cole. Maximálisan elégedet voltam velük, na jó a francia gyakori, kissé misztikus sérülései nem igazán tetszettek, de ezt leszámítva imponálóan teljesítettek. Viszont, ahhoz hogy Gerrard beférjen némi pénzt kellet felszabadítanom. Hát akkor ennyi, azt hiszem felkészültem az őrült decemberi rohanásra, irány a top ten.  

Szólj hozzá!

Címkék: sport fantasy sport hulk se

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr14253963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása