HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

FPL Fantasy Cup 2008

2008.01.08. 09:16 hulk

Ez a kis szünet azon túl, hogy helyre tegyük a családi békét, arra is alkalmat szolgál, hogy utolérjem magam. A szezon felénél, vagyis a 19. fordulóval kezdetét vette az FPL Fantasy Cup, amiről eddig idő hiányában bizony hallgattam. Az egyenes kieséses rendszerben zajló sorozatban, a gép által kisorsolt ellenfelünket kell, nekem már csak múlt időben, legyőznünk. Vagyis az aktuális fordulóban több pontot kell gyűjteni, mint az ellen, ezért nem árt mostanában a plusz cserékkel is vigyázni.

Első körben még simán átléptem angol ellenfelem West Arsenal csapatán, hiszen a 64-43-as végeredmény is azt mutatja, hogy nem voltunk egy súlycsoportban. Igen ám, de a követkzeő 20. fordulóban az egyik leggyengébb produkciómat nyújtva már nekem kellet gratulálnom Mike Willimasnek. Tetézte a bajt, hogy Lampard sérülése miatt végrehajtott dupla cserének köszönhetően, ugye mínusz négy pontról indultam. A vége Money Mikes – Hulk SE 45-35, ami mutatja, hogy valójában én voltam gyenge, bár az is igaz, hogy az ellenfelem az utóbbi időben igazán szépen termel.

Nekem ezzel véget is ért a kupa szezon, ami kicsit rövidre sikerült, de így legalább lesz elég idő regenerálódni a bajnoki meccsek között. Ugyanakkor remélem, hogy jó pár honfitársunk messzire fog jutni ebben a sorozatban és akkor lesz miről beszámolni, bár ezt Ti is megtehetitek.   

Szólj hozzá!

Címkék: sport premier league fantasy sport fantasy cup

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr12289146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása