HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - 18. forduló

2007.12.25. 10:17 hulk

Szeretnék mindazoktól elnézést kérni, akik fantasy csapatukban tudhatják a kiváló hátvédet Distint (1). Most már teljesen egyértelmű, hogy engem szabotál. A baj csak az, hogy ezzel James (2) kapusomat is impotensé teszi. Három mérkőzésen összesen 4 pontocskát sikerült begyűjtenie, míg az előző három találkozón 23-at. Hoppá!

Érdekes, hogy a Portsmouth, mennyire nem képes ezt az újabb, ezek szerint hatalmas hegyet sikeresen megmászni. Próbálkoznak derekasan, de a top csapatok ellen, ha partiba vannak is, folyamatosan elvéreznek. Mi következik ebből? Amíg Distin nálam van, jól teszi mindenki, ha megszabadul tőle, vagy a padra száműzi.   

Mivel az eddig szinte hibátlan MU is gólt kapott, csak a csodában bízhattam, amiről az eddig igen halovány, most viszont beköszönő Ingimarson (8) gondoskodott. Lehet, hogy ez volt az én ajándékom? Főleg annak tükrében, hogy a kezdő védelem, együttesen 4 pontot szerencsétlenkedet össze.

A középpályások négy előkészítést is magukra vállaltak, ennek ugye örülnöm kellene, hiszen Fabregas (10) mindjárt kettőt, amiből következik, hogy volt egy kakukktojásom. Igen, persze, hogy Lampard (5x2) a csk-m, maradt ki a jóból. Viszont Adebayor (9) újra a góllövő cipőjét viselte és vele együtt a mezőny legjobbjának is megválasztották. Csak így tovább. 

Hosszú idő után, megint sikerült átlépnem az 50 pontos "álomhatárt", ha csak három egységgel is, de ez sem volt most elég a pozícióm megtartásához. A magyar ranglistán tovább csúsztam lefelé, mert a vetélytársak egy fokozattal feljebb kapcsoltak. Változtatnom kell, most már egészen biztos.

3 komment

Címkék: sport premier league fantasy sport

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr98274508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuno 2007.12.25. 19:16:34

üdv.

régóta olvasom a blogot, megosztom én is a csapatom történét. hátha van vmi jó tipped, hogyan tudnék megállni a lejtőn.
az első 6-7 fordulóban stabilan benne voltam az országos top10-ben, azóta viszont már a saját ligámban is elhaladtak mellettem.hogy megállítsam a visszaesést, kijátszottam én is a wildcardot.
a középpályára alapozva megvettem Gerrardot és Lampardot, Fabregas már előtte is megvolt.de ezzel is csak tartani tudom a helyezésem, előre nem tudok lépni.
a kezdő:
Reina-Hyypiä,Gallas,Mellberg,Distin-Gerrard,Fabregas, Ireland,M.Petrov,Lampard-Adebayor
cserék:Kirkland,Pamarot,Forsell,Stokes
a sztárok közül főleg Lamparddal vagyok elégedetlen.
nem tudom, hogyan lehetne megint elindulni felfelé...

hulk · http://www.fantasysport.blog.hu 2007.12.26. 15:52:22

Ez a szép ebben, ránézésre nincs itt baj, jó kis csapatod van. Ha már változtatni akarsz, akkor szerintem Reina nagyon drága, luxus ilyen összegért kapust tartani, legalább 2+2 alternatívája van. Így pedig lesz elég pénzed a fölső kép jobb szélén lévő portugál fiatalemberre. Vele kezdtem, aztán elég későn lecseréltem, de egy ideje Ronaldo már hasznosabbnak tűnik, mint Lampard. Elől pedig érdemes lenne a viszonylag olcsó Benjanit megpróbálni.

Nuno 2007.12.26. 16:37:25

kösz a tippet.
Lampardnak megköszönöm a részvételt szerintem, bár ma önhibáján kívül került lecserélésre, de ennyi pénzért ez azért luxus.
korábban volt nálam Torres is, de eladtam, mert Benitez rotációja miatt minden második meccsen játszott csak. most elég stabilnak tűnik a helye és eredményes is.persze ahogy a formám ismerem, ha megvenném, egyből Crouch játszana...
ami a kapusomat illeti, körülnézek a piacon.
süti beállítások módosítása