HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - 14. forduló

2007.11.26. 09:13 hulk


Csókoltatom a program és az angol liga munkatársainak szüleit. Szombat délelőtt egy cserét próbáltam meg elkövetni, kevés sikerrel. Persze nem adtam fel és végül, legalábbis akkor azt hittem a küldetést sikerrel vettem. Tegnap este, látom csak, hogy ezt a cserét már a következő hétre fogadta csak el a gép. Hogy azt a …

A héten kétszer játszanak a kalapácsosok és a nem igazán szimpatikus Blackburn, ami ugye atomfizikusi diploma nélkül is dupla esély lett volna a pontszerzésre. A halovány Speed helyére, csak ezért igazoltam le Bentleyt és nem a régóta kerülgetett Elanot. Feleslegesen.

Mivel a sokaknál egyedüli vezérevezős Fabregas eltiltását töltötte, ezen a héten a többiekre komoly szerep hárult. Anelka (9) játszott és ha már a pályán volt, idei jó szokásához híven mattolta a MU védelmét. Benajni (4) adott egy gólpassz, de Adebayor (2) megint halovány volt. Ez kevés elől, itt lehet hogy váltani kell.

Középen a bolgár cár, Petrov (7) megint eredményes volt, míg Lampard kapitányom adott egy gólpasszt, ami dupla szorzóval egy tucat pontot ért. Hátul egyedül James (6) kapus dicsérhető, a többiek csak alibi egységeket szállítottak. A kimondhatatlan hátvédem megint nem játszott, vele alaposan befürödtem.

Mindezek ellenére csak sikerült 49 pontot összekaparni, amivel a top 20-ban vagyok megint.  

Szólj hozzá!

Címkék: sport fantasy sport

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr42241340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása