HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

NFL Fantasy Football -10. hét

2007.11.19. 09:02 Höri

Győztünk! 2 hetes vereség sorozatot sikerült megszakítanunk, az Enthroners nevű fehérvári illetőségű fanatsy gárda ellen.

Lássuk, hogy muzsikáltak a wombatok: Új irányítóval álltam fel, mivel Cutlert elcseréltem sérülése miatt LaMont Jordan (RB)-re, és ismét kiderült, hogy akárkit cserélek, szívok. Jordan immár 3. számú futó Oaklandben, így gyorsan tovább is passzoltam a Survivorsnek Leon Washingtonért.

Személyes kedvencem a csapatból, Addai részese volt a Colts-rémálomnak San Diegoban, milyen jó, hogy a másik futóm meg remek formában játszott. Cedric Benson szezoncsúcsot csinált nálam, a bíztató a jövő hétre is. Említettem Jordant, ő is kezdő volt, de nulla pontja nem volt elég a maradáshoz.

Garcia bye weeken volt, így a QB posztot a héten szerződtetett buffaloi JP Losman kapta. Azt gondoltam a ligautolsó Miami ellen majd arathatok vele, hát nem. Gyenge játéka ellenére is nyert ugyan a Bills, de számomra ez nem lényeges. Ehéttől majd nézi a meccseket a padon.

2 elkapóval álltam fel, Marshall hozta a tőle megszokott 8 pontot, de lassan csinálhatna már ő is valami kiugró teljesítményt. Larry fitzgerald pro-bowl formában pörög, remélem formája kitart a playoffra is. Gates benne volt a Colts-verésben, pech, hogy azt a meccset a Chargers defense és special team hozta. Clifton Ryan is nulla ponttal zárt, nem is értem mit keres még a keretben, rögtön dobom is ki.

Hollis Thomas DT-ként elért 7 pontja viszont becsülendő. Jason Taylor rapszódikus, mint eddig. Most például jó meccse volt, ergo ehéten biztos , hogy bűn gyenge lesz. Udeze leigazolása meg óriási baklövés volt részemről. Will Witherspoon és Mike Peterson tanárurak a linebacker-sor közepén ismét oktattak. Kettejük 56 pontja jelzi, hogy kik akikre mindig lehet számítani a csapatban. Leon Williams tette teljessé a LB-triót, a Browns beugrója is 20 pontra volt jó, így ez a csapatrész igazán pazar volt.

Ha már Browns, Eric Wright sem fukarkodott a pontokkal, újoncként 29 egység került ismét a neve mellé. A jövő nagy fantasy franchiseban nagy szerepe lehet. CB-társa Fernando Bryant beszedett egy kisebb sérülést, de ehéten újra kezdő lesz a Detroitban.

Elküldtem Ken Hamlint. A nagynevű safety helyett az újonc, de nagy potenciállal rendelkező Reggie Nelson jött a védelem hátsó alakzatába, és 1 hét alapján nem bántam meg a döntést. Sean Jones volt a másik S, még nem tudom ehéten betegyem-e Atogwét valamelyikük helyett.

A rúgókra nem térnék ki, képtelenség megállapítani, hogy mikor hogyan fognak termelni. Múlt héten ismét új edzőt hoztam, természetesen megint vesztest. Kiváncsian várom, hogy végre megtörik-e a Wombats HC átok.

Szólj hozzá!

Címkék: sport lakotelep wombats

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr52233108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása