HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

UEFA Champions League - Hol voltak a farkasok?

2007.10.03. 07:39 hulk


Nos, nagyjából az első félidő közepén, ahogy az kell én bizony bealudtam ezen a rangadón. Rooney gólját, azért lassításból láttam. Nem volt csúnya. A Rómát igazából nem értettem, a végén közel álltak a döntetlenhez, de azért nem szakadtak meg érte. Ez persze nekem fantasy szempontból tökéletes volt.

A Sevilla és Kanouté talán megtalálta a térképet, ez a gól és dupla előkészítés most igazán jól jött. Bizony, ha még megrakom csk-nak is.

A védelem, eddig tökéletes, maradjon is az. Viszont Deconak (meg persze nekem) nincs szerencséje, ma volt egy távoli kapáslövése és egy az ötösön, nem sokon múlt. Kicsit hátrébb játszik, mint korábban és nem ér igazán oda. Itt lehet, hogy csere lesz, bár vannak előtte a sorban.    

Szólj hozzá!

Címkék: sport uefa fantasy sport

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr82184268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása