HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Serie A - 4. forduló után

2007.09.27. 16:07 Shyr Kahn

Andrade kivállásával megint változtatnom kellett a csapatomon. Ha már elkezdtem a transzfereket a megsérült hátvédem lecserélésével, akkor gondoltam folytatom is. Ragaszkodom a megkezdett hagyományhoz és újra Juventus játékosokat vettem a csapatba.

Tehát Andrade ment, Chiellini jött, míg a Napoli-s Maurizio Domizzi és a nulla pontos Carrizzo (Buffon lecserélhetetlen, ráadásul a Napoli általában a zebrákkal egy napon játssza a meccseit) helyett választottam Grygera-t és a kapuba beállítottam egy nagyon olcsó hálóőrt: Cristiano Lupatelli-t. Utóbbira valószínűleg nem sokszor lesz szükségem, így a megspórolt pénzen a már említett két kitűnő védőt is megvehettem.

2 komment

Címkék: juventus fantasy sport juveitalia

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr100178717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hulk 2007.09.27. 17:10:27

Most nézem, hogy 71 pontot szereztem tegnap!!! Lassan bent vagyok a legjobb 1000-ben, úgy látszik bejöttek a cserék, meg a szerkezet váltás (3-4-3). Seedorfnak remek hete van és Rocchit is csak cseszegetni kellet egy kicsit.

Shyr Kahn 2007.10.17. 16:53:15

Gratula hozzá! Egy kicsit lemaradtam tőletek. Ebben a forsulóban nagyon kevés pontot szedtem össze, ami elsősorban annak köszönhető, hogy Ranieri szereti a csapat szerkezetét variálni, így sokszor nem a játékosaim kezdenek.
süti beállítások módosítása