HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

NFL Fantasy Football - 1. forduló

2007.09.13. 15:06 Höri


Lezajlottak az első mérkőzések, mind a 32 csapat pályára lépett (ezáltal a bye weekekkel nem kellett foglalkozni) és a Lakótelep Wombats rögtön az élre is állt. (Nagy blama lenne ha én mint "szakértő" zakóznék már első körben)
Az ellenfelem a St.Nicholas Survivors gárdája volt, akik 218.5 pontot szereztek, ezzel a 14 csapatos liga 5. legerdményesebb gárdája voltak. Pechükre én voltam azellenfél, aki 256 ponttal a legerdményesebb csapatot delegáltam.

Saját csapatomban offense részről Cutler, Addai, André Johnson, Coles és Gates is hozta amit elvártam tőle. Fitznek nem ment az MNF-en, de benne bármikor benne van egy 100+ elkapásos meccs. Ronnie Brown meccsét volt szerencsém végigizgulni (az NFL.hu-n lévő összefoglalót is én írtam) és meg kell mondanom, szinte azonnal áruba bocsátottam. Jelentkező nem nagyon akadt eddig érte, érthető módon. Markó támadójátéka elég impotense sikeredett.
Terrel Owens elsöprő volt, de a többiek nem sokat értek. külön öröm, hogy a Jax 3.számú WR-e Reggie Williams 1 megveszekedett pontot sem csinált.

Defense: A front-seven a minimálisan elvárt pontjaimat hozta, a LB sor egyenletes, 18-18-17-es teljesítménye külön imponáló. Schobel visszafogott volt, megy is a padra. Az ellenfél itt hasonló pontszámot csinált mint én. És akkor a secondary... borzasztó. A 4 emberem 38 pontot csinált összesen. A Túlélőknél ez az adat 81! Tény, én nem fektettem nagy hangsúlyt a felturbózására ennek a csapatrésznek, remélem azért feltámadnak.

Kicker,punter, head coach nem zavar sok vizet, de hála a Chargers győzelmének így itt is 2 pontot rá vertem ellenfelemre. A PAD! Most ugrik a majom a vízbe. Nincs annál borzasztóbb, mintha egy a padon lévő játékos élete formájában játszik és a pontjai meg nem számítanak be. Patrick Kerney 12 pontjával bekerült a jövő heti kezdőbe. Oshiomogo Atogwe safety poszton (tehát a gyengémen) 23 pontot szerzett. Naná, hogy kezdő lesz. A többiek nem alkottak maradandót és kiderült, hogy jól döntöttem, mikor a 2 hasonló képességű irányítóm közül Cutlernek szavaztam bizalmat, mivel Alex Smith össz-vissz 5 (öt) pontot csinált.

Markó padján pedig az a durva, hogy Eli Manning 38 pontot szerzett. Ha ő kezdett volna a 6 pontos Campbell helyén, 218.5-6+38=250.5 pontot szerezhetett volna, amivel ugyanugy kikap, de mégis szebb teljesitmény. (Megjegyzés: Markó szintén kunszentmiklósi, mint én és azonos gimibe is jártunk. Alighanem itt a legmagasabb az országban az egy főre eső Fantasy Football pontok száma)

Stratégiai tudását elárulja azonban, hogy Brian Urlachert, a liga tán legjobb védőjét kispadra tette! És igaza lett! Urlacher 13 pontjánál mind a 3 Survivor linebacker eredményesebb volt. Így tehát egy forduló után éllovas vagyok legtöbb szerzett ponttal, ehéten pedig a Hurka-JohnnyJoker edződuóval felálló, szintén egy győzelemmel álló Pápa Pilots lesz az ellenfél.

A győzelem érdekében szerződtettem Antwaan Randle El-t Derrick Mason WR helyére, mivel az első fordulóban karriercsúcsot ért el. Remélem neki is, és a többieknek is jól fog menni ezen a héten is. Hamarosan jövök a keeper összefoglalóval!

Szólj hozzá!

Címkék: sport fantasy sport lakotelep wombats

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr85164374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása