HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

A Juventus "fantasy" hiányban szenvedve is kiszenvedte a győzelmet

2007.09.03. 18:41 Shyr Kahn


Mit is ért ez nekem? Csekélyke 15 pontot. Miért? A Juventus 3-2-re nyert a szardíniai Cagliari ellen, ami első forduló hengerlő teljesítménye után meglepőnek tűnhet, viszont aki látta a meccset az tudja, hogy a bianconeri hatalmas szerencsével szerezte meg a 3 pontot. A két bekapott gól azt jelenti, hogy a védőim inkább szórták a pontot, mint gyűjtötték és a középpályásaimmal sem vagyok megelégedve.


















Ez a baja a pontozásnak. Buffon hatalmasakat védett és minden szaklap 7, vagy a fölötti ponttal jutalmazta. Sajnos a soccernet rendszere nem ismeri a nagy védéseket, így Gigi parádés mutatványai kereken nulla pontot értek nekem, nem úgy, mint a bekapott tizenegyesek, amivel sikerült negatívba hozni az olasz hétvégi forduló talán legjobb kapusát.

Az arany tojást tojó tyúkom még mindig szeret arany tojásokat tojni, aminek örülök, de a többi zebracsíkos járékosom alaposan leszerepelt. Na, jó... pontokat azért gyűjtöttek. Pl. Del Piero rúgott gólja négy ponttal gazdagított.

A 45 pontnak hála hátrább csúsztam a ranglistán néhány ezer hellyel. Ezt egyébként az Empoli és az Udinese teljesítményének is köszönhetem. Zapata például -4 pontot szerzett Zalayeta új csapatának hála, hiszen a végére egy 5-ös került az Udinese hálójába. Apropó Zalayeta 10 pontot szerzett két góljával. Számomra ez mondjuk zéró pontot jelent, mert gondolván az előző mérkőzésére nem tettem a kezdőbe. Rossz döntés volt.

Az aznap játszó csatáraim közül, mind Trezeguet-nél, mind Alex Del Piero-nál több pontot gyűjtött. Az Empoli kettőt kapott az Intertől, ennek ellenére Giovinco gyűjtött nekem egy pontot. Több, mint a semmi... Marchisio még csereként sem lépett pályára, pedig rá gondoltam és még a szombati napon betettem a csapatom kezdőjébe. Hiába. Vasárnap aztán kitettem.

Konkluzió: Valami nagyon nem jó itt... Asszem el kőne adnom valakit, de még nem tudom kit. Legközelebb remélem már okosabb leszek.

Szólj hozzá!

Címkék: juventus juveitalia

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr58156593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása