HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Serie A 2007/08 - Hulk SE

2007.08.24. 14:56 hulk


Kaka, Totti, de még Stankovic is méreg drága, ezért nincsenek nálam, némi kompromisszum árán az egyiket betudtam volna szorítani, de akkor valami outsidert is jön vele. Ez van. Viszont örömteli, hogy Koman Vladimir 6 milliós értékkel megtalálható a játékban.

Ahogyan azt már a spanyol csapatnál írtam, a sok rúgott és kevés kapott gól élvez elsődleges prioritást, kifejezetten igaz ez a hátsó alakzatokra.



















Egy kisebb kelet-európai különítményt hoztam össze, talán egy kicsit olcsóbbak, mint gaz kapitalista társaik. A kapuba Julio Cesar került, néhány tizenegyes végrehajtását is átengedhetnék neki. Újfalusinak egy kicsit bizonytalan a helye a védelemben, de az ára nagyon kedvező volt, szinte alkalmi vétel. Középső felállás jelentette a legnagyobb fejtörést, remélem nem nyúltam mellé, hiszen a már említett egy, de biztos pontszerző sztár helyett, több jó játékost választottam.

A gólvágóimat, aztán végképp nem érzelmi alapon, hanem a pénztárcám szerint választottam, ha megismétlik a tavalyi produkciójukat nem lesz rájuk panasz. Akkor kezdhetjük is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr60147876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása