HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Sport, lányok és a fantasy sportok

2007.08.07. 08:12 hulk


Furcsa! Két fontos kapcsolatom kezdetére, amely valószínűleg életem végéi elkísér egyáltalán nem emlékszem. Vajon mikor és hogyan kezdődött? Az első halvány képkockák az óvodás időszakból maradtak meg, amikor is az udvaron fociztunk, majd az asztal alatt Dórikával különböző biológiai kutatásokat végeztünk egymáson.
Aztán jött a gombfoci, a csocso, a rugósfoci, a fifa pc játék sorozat, az akkor még valóban sportújságnak tekinthető napilap játéka, majd pedig megjelentek pc-re az első sport manager játékok is.

Ezekkel csak az a bajom, mármint a pc-s formával, hogy két-három éven belül szinte mindig Bajnokok Ligája döntős voltam, de a hazai pontvadászatot tutira abszolváltam. Nem, nem csaltam, hiszen cheat nélkül csináltam. Viszont a save, load gombok adta lehetőséget gyakran és rutinosan alkalmaztam, különösen a rangadók előtt. Éppen ezért lett felejtős ez a forma.

Ilyen, cseppet sem makulátlan előélet után bukkantam rá, közel egy évvel ezelőtt az egyik hazai kosár (!) fórumon indított, a németországi labdarugó világbajnoksággal kapcsolatos fantasy bajnokságára, ahol abszolút újoncként közel 30 játékosból sikerült a dobogó alsó fokára állnom. Még a győzelemre is volt esélyem, de az elején Klose (meg persze én is), a végén pedig Toni mindent elrontott. Önbizalomtól felvértezve következet az angol bajnokság és a BL, ahol többször voltam az abszolút magyar mezőnyben is a legjobb 10 között.

Immár rutinos, másodévesként pedig arra a merész elhatározásra jutottam, hogy a csapataimmal és a ligákkal kapcsolatos történéseket, ezen az oldalon fogom a továbbiakban publikálni. Egyfajta missziós küldetésként - mint a lányok Dávidkája a tengerentúlon - a nálunk még igazán csak gyerekcipőben járó fantasy sportok bemutatásával is megpróbálkozom, remélem sikerül megfertőzni néhány új játékost.

Szólj hozzá!

Címkék: fantasy sport

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr91134123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása