HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

Fantasy Premier League - 19. forduló

2007.12.28. 07:55 hulk

Jelentem megtört az átok, vagy ez csak a kivételt jelenti? Mindegy, Distin (9) a mezőny legjobbjaként végre hozta, amiért újra szerződtettem. A gól nélküli mérkőzés Jamesnek (6) is jól jövedelmezet, viszont az ágyúsok most alapjáraton muzsikáltak. Nem úgy, mint a tabella első helyét elfoglaló MU két jeles tagja. Ferdinand (7) újra játszott, nem is rosszul, de a legnagyobb mégis Brown (9) volt, aki gólpasszal segítette csapatát.

A forduló előtt akcióztam egy kicsit. Sajnos. 12 pontom bánja, az én derék megérzésemet. Elsőként megváltoztattam a cserék sorrendjét, hiszen Ingimarson gólja kellemes meglepetés volt. Persze, hogy Cole a kalapácsosok csatára most előkészít egy gólt. Ez eddig  mínusz 4. A másik elkezdet, de be nem fejezett akcióm során a kapitányi karszalagot átadtam Gerrardnak (9), de ezt utána gyorsan redukáltam. Taps. A pool ikonja köszönte szépen a bizalmatlanságomat és mindezt egy góllal hálálta meg.  

És akkor jöjjön a legjobb katonám magasztalása. A második legkedvesebb bolgár focistám, a tegnap esti mérkőzésen két, olyan labdát adott, amit csapattársai már nem tudtak kihagyni. Petrov (11) újonc évében már 103 egységet, 4 gólt és 8 gólpasszt szerzett.

A Hulk SE számára ez volt a harmadik legeredményesebb kör, de az elfuserált csk küldetés és Ronaldo mellőzése csak a szinten tartásra elég.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sport premier league fantasy sport

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr51276976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása