HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

NFL Fantasy Football - 7. hét

2007.10.27. 08:06 Höri


Baráti hangulatban került megrendezésre a Lakotelep Wombats - Soldados Super Stars ütközet, hiszen az NFL.hu találkozójnának keretében az ellenfél GM-mel együtt izgulhattam volna végig a meccset - ha nem lett volna teljesen egyértelmű, hogy nyerni fogok. Én igyekeztem ezt a tényt már a hét elején előrevetíteni, hogy ne nagyon reménykedjen ellenem, ám ismét kiderült nem volt megalapozott a vakmerőség...

Irányítócserével kezdtem, Cutler helyett Jeff Garcia dobált, és milyen jól! Ugyan kezdeti botladozása kicsit megijesztett, ám a Tampa veresége ellenére, rá nem lehetett panasz, pláne, hogy duplázta az ellenfél QB, Boller pontszámát. 26-13

Jospeh Addai kisebb sérüléssel is vállalta a játékot a Colts-ban, így végre ismét számíthattam első számú futómra. Párja ezúttal a héten igazolt Cedric Benson volt, ám Larry Johnson ellen ketten is kevésnek bizonyultak. 41-39

A hétvége húzása: Laveranues Coles! Az egész héten kérdéses állapotban lévő receiverről csak a meccs előtt döntötték el, hogy játszani fog-e (ekkor én már bőven nem voltam a gépnél), az előzetesben csak annyi szerepelt, hogy talán beküldik 3-4 play erejére. Mivel krónikus WR hiányom van állandó jelleggel, kockáztatva, bent hagytam a csapatban és láss csodát: 32 pont. Nem tudni milyen varázslót hívtak hozzá, hogy meggyógyult, de ő szinte egymaga leradirozta a Wayne-Curtis-Engram amúgy igazán pazar ellenfél WR alakzatot. Ehhez hozzátéve, hogy Fitzgerald és Marshall sem betlizett, kiváló elkapó hetet zártam. 92-67

Gates bye-on volt, így egy FA TE-vel kellett beérnem, Randy McMichael volt a legjobb elérhető, és pár pontot hozott. Azért is fájó Gates hiánya, mert Tony Gonzalez ellen parázs meccs lehetett volna most. 95-73

A defense lineomban zsinorban harmadszor volt Jason Taylor a vezér. Lassan kezdi megérni a pénzét. Grady Jackson ellenfél DT egyébként e meccs után a Falcons kegyvesztettévé vált, és jelenleg csapat nélkül sinylődik. 126-95

Az eleve nem fordul meg senki fejében, hogy a Linebacker soromnál többet szerezzen. Witherspoon 29, Peterson 22 és Brooks is 16 pontig jutott. Teljes K.O.! 193-128

A secondary ezúttal sem volt fényes, a padom viszont jól muzsikált volna. Szerencsére egy gyengébb rivális ellen ez is bőven belefér. 226-158

A special team ismételten jó volt, míg Neil Rackers a hétvége vesztese a maga 1 pontjával. Új edzőm van, a Redskinsé, de már ki is dobtam a győzelem ellenére, mert ehéten a Browns jövedelmezőbb lesz a Rams ellen.

Végeredmény: Wombats - Super Stars 247-168

Szólj hozzá!

Címkék: fantasy sport lakotelep wombats

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr56208771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása