HTML

Fantasy sport

Kispad a fantasy sportok labirintusában.

Friss topikok

Fantasy bajnokságok

NFL Fantasy Football - A free agency

2007.09.06. 15:59 Höri


Miután tüzetesen bemutattam, hogy miért is a Lakótelep Wombats a legjobb, a fél csapatomat lecseréltem. Sajnos a draftnál nem vettem figyelembe a bye weekeket, így több azonos poszton játszó játékosom ugyanazon héten lett volna pihenős. (Ráadásul az ESPN még nem frissítette a schedulet - azaz a ligánk oldalán a játékosok neve mellett a tavalyi bye weekjük áll!)

Így a nagy átrendezés után, ezek a cserék mentek végbe részemről: Eric Parker (WR) - Corey Redding (DT) Parkert a gép furcsasága miatt kaptam meg, holott sérült, kellett helyette valaki backup DT-nek. Mivel Redding alkalom adtán DE-nek is bevethető, posztja legponterősebb játéksai közé tartozik.


Shayne Graham (K) - Joe Nedney (K) Nem akartam kockáztatni, Graham továbbra is kérdéses, hogy játszik-e az első meccseken, Nedney viszont biztosan ott lesz és rúg is. Kimo Von Oelhoffen (DT) - Cornelius Griffin (DT) Von O. pont a draftot követően cserélt gazdát és a Philly játékosa lett. Félek, hogy a padon találja magát, ezért a diviziorivális Redskins DT-jére Griffinre váltottam.

Tank Tyler (DT) - Chris Hovan (DT) Miközben von O. helyére keresgéltem a szabadügynökök közt pácienst, akkor vettem észre Hovant. Standard kezdő a Bucs-ban, Tyler pedig rookie. Remélem érthető a csere.
Leon Hall (CB) - Carlos Rogers (CB) Hasonló okok miatt a rutin mellett döntöttem cornerback poszton is. Rogers még kezdő is lehet majd Rashied Davis helyén.
Napoleon Harris (LB) - Victor Hobson (LB) A két hasonló képességű játékos között a szabadnap döntött.

Mint említettem, ezeket a játékosokat kivétel nélkül a szabadügynök piacról gyűjtöttem be. Azaz ők nem találtak gazdára a draft folyamán. (Megjegyzem az ESPN eléggé sajátságos erősorrendet állított fel DT ügyben. Nem mintha sokat számítana, mivel általában még a rúgó is eredményesebb náluk, de akkor is érdekes) Tehát ha szeretnél valakit csapatodban tudni, aki nem kelt el, a players között megtalálod a választékot. Ilyenkor miután kinéztél magadnak valakit, a rendszer felajánlja, hogy amennyiben létrejön az üzlet valakit ki kell dobnod aktuális keretedből.

Ha a waiver listán (esetünkben a draftsorrend fordítottja, egyébként a fordulókan a táblázaton elfoglalt hely forditottja lesz) az előtted lévők közül senkinek sem kell az a bizonyos sportoló, megkapod. Egy technikai megjegyzés: ESPN fantasy-nek ne álljatok neki Opera böngészővel, mert nem működik! Én is kénytelen vagyok IE-t használni hozzá, de Mozilla is jó.

Ma hajnalban elindul a szezon (Colts-Saints) tehát ezentúl a 2 csapatban érdekelt játékosok pozícióját (kezdő-csere-sérült) már nem lehet állítani. Hamarosan jelentkezem a Keeper draft beszámolójával!

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: fantasy sport lakotelep wombats

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasysport.blog.hu/api/trackback/id/tr49158727

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása